خدمات

بسمه تعالي

درباره :

مركز فناوري اطلاعات اين سازمان در طي چند سال اخير فعاليتها و خدمات  الكترونيكي زيادي به همكاران و مددجويان تحت پوشش سازمان ارائه داده است . از جمله ثبت نام مسكن مددجويان در سايت مسكن ، ورود كليه اطلاعات مددجويان تحت پوشش سازمان در بانك اطلاعاتي ، پرداخت كليه خدمات الكترونيكي به مددجويان از طريق بانك اطلاعاتي ، ثبت نام دانشجويان در سايت دانشجويان ، سايت اياب و ذهاب معلولان ، سايت اشتغال مددجويان ، سايت مهدكودكها  و  غيره  .

همچنين عهده دار مسئوليت پشتيباني نرم افزارهاي عمومي ( از جمله حقوق و دستمزد ، كارگزيني ، آموزش ، حسابداري ، انبار و اموال ، اتوماسيون اداري ، )  و نرم افزارهاي تخصصي ( از جمله  CBR  ، شبه خانواده ، مراكز غير دولتي ، آمبليوپي ، مشاوره ، املاك و مستغلات و بانكهاي متعدد ديگري )  بوده است .

ضمنا در زمينه شبكه ، نرم افزارها  ، سخت افزارها  ، كار نظارت ، نصب و راه اندازي و پشتيباني  را به عهده دارد .

شرح خدمات در زمينه شبكه :

  • تامين و نگهداري شبكه داخلي و شبكه اينترانت سازمان
  • سرويس دهي شبكه به كليه كارمندان
  • پشتيباني و نگهداري ركها و سوئيچهاي شبكه
  • نصب و راه اندازي سرور Domain  و تعريف نام كاربري جهت پرسنل
  • تعريف ايميل داخلي سازمان براي معاونتها و بعضي واحدها
  • نصب آنتي ويروس بر روي كليه سيستمهايي كه به شبكه داخلي سازمان وصل هستند و ويروس كشي و بروزرساني آن به صورت روزانه از طريق سرور آنتي ويروس
  • راه اندازي FTP  داخلي با شهرستانهاي تابعه
  • راه اندازي درايو مشترك براي كليه پرسنل ستاد
  • راه اندازي تلفن VOIP
  • راه اندازي كافي نت جهت استفاده همكاران از اينترنت
  • همكاري در ثبت نام پرسنل در پرتال سازمان و سايتهاي مختلف
  • عيب يابي اينترنت و شبكه سازمان

 

شرح خدمات در زمينه نرم افزارها :

  • نصب ،  راه اندازي و پشتيباني نرم افزارهاي موجود در سازمان به صورت تلفني ، حضوري
  • بروز رساني و رفع مشكلات احتمالي سيستمهاي حقوق و دستمزد ، پرسنلي ، آموزش ، حسابداري ، اموال  ، انبار ، اتوماسيون اداري ، بانكهاي اطلاعاتي از جمله بانك اطلاعات مددجويان تحت پوشش سازمان ، CBR  ، شبه خانواده ، مشاوره ، آمبليوپي ، املاك و مستغلات و غيره
  • آموزش پرسنل در خصوص نرم افزارهاي موجود در سازمان
  • پيگيري و هماهنگي لازم جهت انعقاد قرارداد هاي خريد و پشتيباني نرم افزارها و سيستمها با شركتهاي مربوطه
  • نظارت بر عملكرد سيستمهاي نرم افزاري سازمان
  • نصب سيستم عامل ها و نرم افزارهاي مورد نياز بر سيستم ها

 

 

 

شرح خدمات در زمينه سخت افزارها :

 

  • عيب يابي و تعمير سيستم ها از نظر سخت افزاري
  • تعمير پرينترها و اسكنر ها و لوازم جانبي
  • ارتقاء و تعويض قطعات سخت افزاري
  • بازديد دوره اي از سيستم ها

 

 

 

 

گزارش تصویری

همزمان با چهارمين روز از هفته بهزيستي ؛ مرکز اجتماعی سلامت روان پیام نو  با حضور دكتر اميني مديركل بهزيستي استان مركزي ،اله دادي معاون پشتيباني ومنابع انساني ، حاج دایی معاون مشارکتهای مردمی، نوروزي مسئول حراست ، اسدي رييس اداره بهزيستي شهرستان اراک



زهرا امینی
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی



آدرس پستی:اراک -میدان دروازه تهران - خیابان دانشگاه -خیابان شهدای بهزیستی - اداره کل بهزیستی استان مرکزی
تلفن:8-3671004-(0863)
فکس:3673030 -3673040
آدرس پست الکترونیکی:pr@markazy-behzisty.ir

روشهای مشارکتهای مردمی

اولین استان در سطح کشور از طریق تلفن ثابت 7728
واریز وجوه به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی  2173455204003 بانک ملی - وشماره کارت 6037991899901403
پیمینت موبایل  استان مرکزی   *733*4*140011#